Az Uber pénteken egy sor új funkciót jelentett be, amelyek célja a sofőrök tapasztalatainak javítása a fuvarmegosztó alkalmazáson, mivel a sofőrök továbbra is küzdenek a magas benzinárakkal és inflációs rátákkal.

A sofőrök az Egyesült Államokban pontosan láthatják majd, hogy mennyit fognak keresni, és hová mennek, mielőtt elfogadnak egy utat. Egy új, Trip Radar nevű funkcióval egyszerre több utazási kérelmet is láthatnak majd. Az Uber szerint ezek a változtatások segítenek csökkenteni a várakozási időt az utasok számára. A vállalat bejelentette az Uber Pro bankkártyát és folyószámlát is, amelyek a sofőröknek akár 7%-os készpénz-visszatérítést kínálnak a kiválasztott töltőállomásokon történő benzinköltségek után. A sofőrök jövedelme közvetlenül a számlára kerül befizetésre. A frissítések és a bankkártya az elkövetkező hónapokban kerülnek bevezetésre.

Ez az Uber legújabb lépése, amellyel megpróbálja támogatni a sofőröket. A vállalat márciusban pótdíjat vetett ki a viteldíjakra és a kiszállításokra, hogy ezzel próbálja ellensúlyozni az emelkedő üzemanyagárakat. Az új lehetőségek segíthetnek a vállalatnak megtartani a meglévő sofőröket, és újakat vonzani. Az Uber vezérigazgatója, Dara Khosrowshahi májusban azt mondta, hogy a vállalat sofőrbázisának száma elérte a járvány utáni csúcsot, és hogy a sofőrök számának növekedése várhatóan folytatódni fog “jelentős ösztönző beruházások” nélkül. “Az, hogy növelnünk kell a sofőrök számát a platformon, nem újdonság és nem is meglepetés… sok munka áll előttünk, de ez a gépezet gördül” – mondta akkor. Az Uber augusztus 2-án számol be a második negyedéves eredményéről.

Forrás: https://www.cnbc.com/2022/07/29/uber-will-let-drivers-choose-the-trips-they-want-to-take.html