2024 május 23

Nőtt a Burberry bevétele

A világ egyik vezető luxustermék-gyártója, a Burberry Group Plc bevétele jelentősen nőtt az július 1-jével záródott negyedévben.

A vállalat pénteki beszámolója szerint az összehasonlítható alapon számított kiskereskedelmi bevétele éves szinten 18 százalékkal, 505 millió fontról 589 millió fontra emelkedett a július 1-jével záródott első pénzügyi negyedévben. A cég kedvező negyedéves eredményéhez a legnagyobb mértékben a kínai eladások 46 százalékos bővülése járult hozzá.

Az európai értékesítés is jól alakult, 17 százalékkal nőtt a bevétel, részben az amerikai és a közel-keleti turisták vásárlókedve révén, ugyanakkor az amerikai kontinens eladásai 8 százalékkal estek. A vállalat emellett azt is bejelentette, hogy a folyó pénzügyi évben befejezi 400 millió fontos részvény-visszavásárlási programját – közötle a távirati iroda.