
Magyar startupra pörgött rá az internet
Húszezer dollár a cél
Mint sok más startup, az Industrial Kid is hobbiként indult 2013-ban, amikor Belső Péter dizájner iskolakezdő kislányának megtervezte az első asztali lámpát biciklialkatrészekből. A kedvtelés azóta vállalkozássá fejlődött, aminek most a sorozatgyártás beindítása és a nemzetközi piacok meghódítása a célja.
A startup ezért az Indiegogo oldalon indított közösségi finanszírozási kampányt, melynek célja, hogy az internet népe egy hónap alatt húszezer dollárért vásároljon elő a vidám, színes, teljesen egyedi kialakítású asztali lámpákból.
A kampány kiválóan startolt, hiszen néhány óra leforgása alatt, már közel a kitűzött cél felét, több mint 8 ezer dollárt sikerült összegyűjteni. Igaz azóta megtorpanni látszik a lendület, de a cégnek még mindig van egy hónapja összegyűjteni a célösszeget.
[extracode type=”ad” id=”in_post”]
Ilyen a lámpa
A bringalámpa különlegessége nemcsak a teljesen egyedi ötletben és kialakításban rejlik, hanem abban is, hogy a vásárló saját maga határozhatja meg az alkatrészek színét, így a lakásához, vagy a saját egyéniségéhez teljesen passzoló bútort kaphat.
„Rövidtávú célunk, hogy létrehozzuk a különböző stílusú (országúti, vintage stb.) bringalámpák nagy választékát” – fejtette ki Belső Péter, az Industrial Kid vezetője.
A tervezőoldal fejlesztésével mindenki megtervezheti online a saját stílusához illő lámpát a kedvenc színösszeállításában. A hosszú távú célunk pedig a termékskála bővítése, fali és mennyezeti világítást is tervezünk. Ha a design-koncepciónk találkozik megrendelőink alkotás iránti vágyával, sikerül valami egészen újat létrehozni, és közben mindannyian jól szórakozunk. Ez a mi termékfejlesztési stratégiánk” – fogalmazott a dizájner.
Az Industrial Kid pénzgyűjtő kampánya itt érhető el.