2024 április 27

Dropshipping – az online pénzkeresés egyik legegyszerűbb módja

A dropshipping nem véletlenül az egyik legnépszerűbb és legegyszerűbb módja az online pénzkeresésnek. Ha érdekel a lehetőség, olvass tovább! A cikkben részletesen bemutatjuk, hogy hogyan lehet elindítani ezt a vállalkozást néhány lépésben. 

A dropshipping egy olyan modell, amelyben te választhatod ki, hogy melyik gyártó, nagykereskedő vagy kiskereskedő termékét szeretnéd értékesíteni a saját webáruházadban. Az egyik legnagyobb előnye ennek a lehetőségnek, hogy a raktárkészlet fenntartásával, valamint a logisztikával a beszállító foglalkozik. Szóval neked csak a marketingre és a márkaépítésre kell összpontosítanod. Ezt a feladatot kiszervezheted például a Konverzió Mester csapatának.

A termékek raktározásáért és a szállításáért a beszállító felel

Ebben a modellben te leszel a dropshipper, aki főként a webáruház működtetésére összpontosít, valamint a marketingre és a márka építésére figyel. A termékek raktározásáért és a szállításáért pedig a beszállító felel. Amikor a vásárló a webáruházban terméket vásárol, akkor a megrendelést továbbítod a beszállítónak. 

Dropshipperként megvásárolod a nagykereskedelmi áron a terméket, a hasznot pedig megtartod. Nézzünk egy példát! Ha egy vásárló 20.000 Ft-ért vásárol meg egy terméket, és annak a nagykereskedelmi ára 10.000 Ft, akkor megtarthatod a hasznot, a 10.000 Ft-ot. Nem kell foglalkoznod a termék tárolásával és a logisztikával sem, hiszen a beszállító dolgozza fel a megrendelést, és ő is szállítja ki a terméket a vevőnek. Ha a folyamat során bármilyen probléma lenne, akkor veled lépnek kapcsolatba a vásárlók, te pedig továbbítod a problémát a beszállító felé. 

Dropshipping vállalkozás indítása lépésről lépésre

A sikeres dropshipping üzlet létrehozásához 4 lépést kell követni. Első lépésként választani kell egy üzleti rést, alaposan át kell gondolni, hogy milyen terméket szeretnél értékesíteni, és melyik piacra szeretnél fókuszálni. A második lépés a megbízható beszállító megtalálása, aki a kínált termékeket biztosítja. 

A harmadik lépés a márka identitásának kialakítása, szükség lesz névre és arculatra, amelyek illenek a vállalkozáshoz és a célközönséghez. Az utolsó lépés pedig a webáruház népszerűsítése, folyamatosan növelni kell a webshop forgalmát és az értékesítést keresőoptimalizálással, közösségi médiával, hirdetésekkel és egyéb eszközökkel.

Érdemes kiszervezni a marketinget

A marketing az, amivel a leginkább foglalkozni kell, ezért fontos, hogy a stratégia jó alapokra legyen helyezve. A maximális siker érdekében érdemes profik segítségét igénybe venni. 

A Konverzió Mester csapata több évnyi tapasztalattal és online marketing szakértelemmel segít téged abban, hogy sikerre legyen hangolva a vállalkozás már a kezdetektől. Az online marketing eszközeivel segít a dropshipping webáruházat a csúcsra juttatni.