Világhódító útra indul az új Volkswagen Golf
Első fázisa főként az emberekre, illetve az élet fontosnak tartott dolgaira összpontosít. Hét személyes kérdés nyomán születik meg az érzelmes hangvétel, amely minden médiában meghatározza az új Golf reklámjait.„A jövő mindenekelőtt elkötelezettséget igényel, ugyanis minden erős autómárka alapjául izgalmas modelljei, testre szabott szolgáltatásai és kiváló imázsa szolgál“ – fejtette ki Giovanni Perosino, a Volkswagen marketing-kommunikációs igazgatója. „Reklámjainknak a lelket kell megérintenie, mégpedig autentikus, emberi, szimpatikus és egyértelmű üzeneteivel. Ily módon kívánjuk tovább erősíteni a Volkswagen pozitív márkaimázsát.“
Annak érdekében, hogy kellő érdeklődést és tetszést válthasson ki a megfelelő célcsoportok körében, a Volkswagen elgondolkodtató személyes kérdéseket intéz minden felhasználóhoz az új Golf online-platformján. A „Ha csak EGYETLEN DALT hallgathatnál egész hátralévő életedben, melyik lenne az?“ és a „Ha EGYETLEN HELYET választhatnál, hogy ott éld le hátralévő életedet, melyik lenne az?“ csupán kettő az összesen hét kérdés közül, amelyeket a weboldal látogatói megválaszolhatnak.
Aonething.com oldal felhasználói saját online profiljukat megalkotva, a Facebook, Twitter és Google+ közösségi oldalakon is megoszthatják válaszaikat barátaikkal. További izgalmakról a nyereményjáték és egy személyes film gondoskodhat, amely a hét kérdésre adott korábbi választ egyfajta road-movie stílusában filmesíti meg.
A Volkswagen mindemellett számos prominens személyiséget is sikerrel nyert meg, hogy reklámkampányát személyes online-csatornáikkal is bővítse. Ennek keretében a onething.com például DJ Paul van Dyk és a profi skateboardos Tony Hawk profiljával is gazdagodott.
Az új Golf kampányának második fázisa október végén indul.