Rendkívüli Hírek:

2024 szeptember 14

Nőtt az Estée Lauder és a Volkswagen profitja

A sminktermékeknek köszönhető a fellendülés

Elemzők által vártnál jobban nőtt az Estée Lauder profitja és bevétele a cég március végével zárult pénzügyi harmadik negyedévében, elsősorban a sminktermékek iránti kereslet növekedésének hatására.

[extracode type=”ad” id=”in_post_trendextra” data=”109″]

Az amerikai kozmetikai óriáscég bevétele a vizsgált három hónapban 2,86 milliárd dollárra nőtt az egy évvel korábbi 2,66 milliárd dollárról. Elemzők szerényebb, 2,81 milliárd dolláros forgalomra számítottak. A kozmetikai cég adózott eredménye 265 millió dollárról 298 millió dollárra emelkedett.

Az elemzők által inkább követett negyedéves részvényarányos eredmény 91 cent lett, jóval nagyobb a szakértők által várt 73 centnél. Az Estée Lauder eladásai 5,3 százalékkal nőttek az észak-amerikai piacon, ahol a teljes eladásainak mintegy 41 százaléka realizálódik.

Vajon kitart a pozitív lendület?

Jelentősen, a piaci várakozásokat meghaladó mértékben növelte nyereségét az első negyedévben a Volkswagen konszern. Az idei első negyedévben a Volkswagen AG 56,2 milliárd euró, az egy évvel korábbinál 10,3 százalékkal magasabb értékesítési árbevétel mellett 3,4 milliárd euró nyereségre tett szert, 44 százalékkal nagyobbra a 2016. első negyedévi 2,4 milliárd eurónál, amit akkor a dízelbotrány egyszeri tételként jelentkező költségei terheltek meg.

[extracode type=”ad” id=”in_post”]

A piac 3,1 milliárd eurós első negyedévi nyereséget várt a Volkswagentől. A konszern működési eredménye 28 százalékkal emelkedett az első negyedévben 4,4 milliárd euróra. A konszern bevétele és nyeresége annak ellenére is növekedett, hogy az első negyedévben az egy évvel korábbinál 0,5 százalékkal kevesebb, 2,495 millió autót szállított le ügyfeleinek.

A negyedéves eredmény bemutatásának alkalmából a Volkswagen AG megerősítette 2017-es tervét, amelyben a tavalyi 217,3 milliárd eurót akár négy százalékkal is meghaladó bevétel elérését tűzte ki célul. Hosszabb távon, 2020-ig bevételarányos jövedelmezőségét a tavalyi 1,8 százalékról 4 százalékra, majd 2025-ig 6 százalékra kívánja növelni a konszern.