2024 március 28

Erős hónapot produkált a H&M

A cég hétfőn azt közölte, hogy a júliusi forgalma 10 százalékkal bővült helyi devizákban történt elszámolás alapján éves összevetésben. Szakértők szerényebb, 9 százalékos júliusi forgalombővülést vártak.

[extracode type=”ad” id=”in_post_trendextra” data=”96″]

Júniusban 8 százalék volt a növekmény. A vállalatnak 4105 üzlete volt július végén világszerte az egy évvel korábbi 3649 után. A cég korábban azt közölte, hogy idén mintegy 425 új üzletet nyit globálisan, a legtöbbet Kínában és az Egyesült Államokban. A Zara után a világ második legnagyobb ágazati vállalatának az árfolyama 2,7 százalékos pluszban állt a kereskedés korai szakaszában a stockholmi értéktőzsdén.

Jól megy a svéd cégeknek

Az IKEA oroszországi leányvállalata azt tervezi, hogy legalább 2,1 milliárd dollárt fektet be az Oroszországban működő 14 bevásárlóközpontjának fejlesztésébe és korszerűsítésébe – közölte a The Wall Street Journal című újság. Közben csaknem 17 százalékkal csökkent a Hennes & Mauritz (H&M) svéd divatáru-kiskereskedelmi lánc negyedéves nyeresége, részben az erős dollár és a magasabb költségek miatt. 

Januárban még gondban voltak
Az enyhe időjárás miatt nem teljesített jól a télen a divatcég, akkor az eredményük sokkal rosszabb volt a jelenleginél.