Többet vártak a luxusipari társaságtól
A francia cég által kedden közölt adatok szerint az árbevétel 7,02 milliárd euró volt a július-szeptemberi időszakban. Ez meghaladta az egy évvel korábbi 6,9 milliárd eurót, de elmaradt az elemzők által várt 7,3 milliárd eurótól.
A Louis Vuitton mellett márkák tucatjait – például a TAG Heuer karóra-, a Dior parfüm- és a Dom Pérignon pezsgőmárkát – egyesíti az LVMH.
A cég mindhárom fő tevékenységi területén, a divat, a parfüm és kozmetikai, valamint a karóra- és ékszerágazatban lassult az értékesítés bővülése a szeptember végével záródott három hónapban. Ezzel szemben a bor és szeszesital területen a cég bevétele 2,6 százalékkal, 1,03 milliárd euróra nőtt.
Az LVMH tavaly 28,1 milliárd eurós árbevétel mellett 3,42 milliárd euró adózott eredményt ért el. A két mutató 19 százalékkal, illetve 14 százalékkal magasabb az egy évvel korábbinál.