Meghálálták az ügyfelek az Aegon törődését
A NETRISK.hu online biztosítási alkusz tavaly meghirdetett kampányában több mint 52 ezer ügyfél vett részt, akik nem csupán általános értékelést adtak az egyes biztosítókról, hanem külön kitértek az ügyintézésre, az ügyfél-tájékoztatásra, az ügyfélmegtartó képességre, és a kárrendezésre is. A szavazatok alapján az Aegon Magyarország lett az „Év ügyfélbarát biztosítója”.
Kell a pozitív visszajelzés
„Örülünk a sok pozitív visszajelzésnek, különösen annak, hogy az év végi erősen leterhelt időszakban szántak időt ügyfeleink arra, hogy udvarias ügyfélkiszolgálásunkat, gyors és korrekt kárrendezésünket jutalmazva, elküldjenek egy szavazatot az Aegon-ra.
[extracode type=”ad” id=”in_post”]
Minket is motivál, ha ügyfeleink elismerik a tevékenységünket” – mondta Szombat Tamás, az Aegon Magyarország vezérigazgató-helyettese. „Arra törekszünk, hogy ügyfeleink bármilyen élethelyzetben is találkoznak velünk, a lehető legelégedettebbek legyenek szolgáltatásainkkal.”
Több területen is jeleskednek
Az Aegon Magyarország az elmúlt években számos díjat nyert; ügyfelei mellett üzleti partnerei és a tágabb értelemben vett szakma is elismerte azokat az innovatív megoldásokat, amelyek az ügyfeleik elégedettségét és pozitív élményét szolgálják.
Ilyenek például az ügyfél-kommunikációt segítő megoldások: baba-és nyugdíjkalkulátor, új ügyfeleknek szóló welcome-oldal, kétoldalas, egyszerűsített terméktájékoztatók, vagy éppen az e-mailben, sms-ben küldött aktuális kárrendezési információk.
„Nemcsak eladni akarunk, hanem szolgáltatni is. Minden intézkedésünk célja, hogy ügyfeleink hosszú távon elégedettek és lojálisak legyenek az Aegon-hoz.” – tette hozzá Szombat Tamás, az Aegon Magyarország vezérigazgató-helyettese.