2024 március 04

Még mindig a kapcsolati tőke a siker egyik legfontosabb tényezője

A vállalkozások többsége ajánlások útján szerzi ügyfeleinek, megbízásainak többségét. Egyre magasabb értéket képvisel a bizalom, a kapcsolati tőke jelentőségét a világ változásai szikrányit sem csökkentették.

Jutalékmentes ajánlások

A Business Network International (BNI) jutalékmentes üzleti ajánlásokra épülő gyakorlata 2008 óta hódít Magyarországon is. A kapcsolati tőke megosztását jól szabályozott keretek között ösztönző szervezetnek jelenleg már közel 1000 hazai vállalkozás a tagja.

A jutalékmentes üzleti ajánlások nyomán az idei év első hat hónapjában a szervezet tagjai rekord összegű, 25 milliárd forint feletti többletbevételt generáltak egymásnak.

[extracode type=”ad” id=”in_post”]

Ez a szám jól jelzi, hogy jó úton járnak azok, akik az „Aki ad, az nyer!” filozófia meghonosításával, a folyamatos fejlődés iránti elkötelezettséggel a hagyományos üzleti gyakorlat megváltoztatását tűzték ki célul. 

„Ez a mérföldkő fontos üzenetet is hordoz egyben, hiszen egy olyan üzleti felfogás hitelességét erősíti, amely sokak számára még mindig idegennek hat. Ez egy messziről is jól látható, mérhető, értékelhető, komoly összeg, ami megerősíti mindazt, amiért dolgozunk, amiben hiszünk.” – tette hozzá Ferling József, a BNI kommunikációs igazgatója.