2025 április 26

Egyre nagyobb szeletet hasít a piacból az NN

Meggyőző növekedést értek el

2015. első negyedévében 14 százalékkal növelte díjbevételeit az előző év azonos időszakához képest az NN Biztosító Magyarországon. Az NN részesedése az életbiztosítási piacon egy év alatt 2,6 százalék-ponttal, 17,7 százalékra nőtt, megerősítve a cég piacvezető szerepét a hazai életbiztosítási piacon. 

A díjbevétel dinamikus növekedésében jelentős szerepet játszottak az új szerződések, amelyek állománydíja 11 százalékkal emelkedett 2014 első negyedévéhez képest. A MABISZ nemrégiben kiadott negyedéves piaci jelentéséből kiderül, hogy ebben a negyedévben az összes új életbiztosítási értékesítés 14 százalékát az NN Biztosító hozta, szemben az egy évvel ezelőtti 12,4 százalékkal.  Az NN növekedését a teljes életbiztosítási piac 2,6 százalékos zsugorodása mellett érte el. 

Fej-fej mellett

A nyugdíjbiztosítások piacán az NN és a Generali is egyaránt 721 millió forintos első negyedéves díjbevételt és 13 százalékos piaci részesedést ért el, és ezzel a piac legnagyobb szereplőivé nőtték ki magukat. A teljes elmúlt évre vetítve az NN 1,635 milliárd forintos bevételt ért el nyugdíjbiztosítási díjakból.

„Növekedésünk annak köszönhető, hogy meglévő ügyfeleink elégedettek termékeinkkel és képzett partnereink által nyújtott biztosítási tanácsadással. Sikeresen szólítunk meg új ügyfeleket is; az első negyedévben értékesített szerződéseink fele új ügyfelek igényeire ad választ” – mondta el Cornelia Coman az NN Biztosító vezérigazgatója. „Mindez jól mutatja, hogy folyamatosan előre tudunk lépni az ügyfélélmény javítása terén” – tette hozzá a vezérigazgató.