A vártnál sokkal alacsonyabb lett az infláció az eurózónában!
„Az elmúlt 10 évben Cégünk közel 8400 vevő felé végzett értékesítést. Ebből évente átlagosan több, mint 2500 vevővel van közvetlen értékesítési kapcsolatunk. A 2021. évben összesen 2783 vevő felé történt termék vagy szolgáltatás értékesítés. A termékek értékesítése kizárólag a B2B csatornákon keresztül történik, azaz vevőinknek 100%-a üzleti felhasználó, egyéni vagy társas vállalkozás, önkormányzat vagy önállóan gazdálkodó intézmény.
2021-ben vállalatunk árbevétele 44%-kal növekedett. Figyelembe véve a külső gazdasági körülményeket ez kiemelkedő fejlődés, melynek elsődleges bázisa a készletezési politikánk. A gyártói kapacitás problémákat korán felismertük és az árukészletünket jelentősen megnöveltük. Kiszolgálási készségünk sok esetben piaci versenytársainkkal szembeni előnyhöz juttatott minket.
Cégünk jelentős eredményeket ért el a Doosan márka hazai penetrációjának növelésében. Ennek elismeréseképpen a gyártó cégünket bízta meg termékeinek kizárólagos képviseletével Szlovákiában. A 2022-es év egyik kiemelt feladata lesz az értékesítési rendszer kialakítása, valamint alkatrész és szerviz háttér megteremtése. Ezzel egy hosszú ideje dédelgetett stratégiai cél megvalósítása kezdődött meg, vállalatunk külföldi porondra lépett.
A lezárt év további eredménye, hogy a vállalatot a lehetőségekhez képest jól felkészítettük egy vállalatirányítási rendszer bevezetésére. Letisztítottuk a folyamatokat és elkezdtük a csapat felkészítését is erre a várhatóan extra terhelésekkel járó feladatra. A COVID periódus kezdetén, 2020 márciusában megállított fejlesztéssel kapcsolatban újra indítottuk a tárgyalásokat, így a korábban befektetett előkészítő nem vész kárba és a bevezetési folyamat szinte változatlan formában haladhat tovább. Célunk az új rendszer bevezetése 2023. év első negyedévének végéig.”
DM-KER – Felügyelőbizottsági Jelentés