Ilyen teljesítményre még nem volt képes a Nissan
Ezek a legfontosabbs számok
A Nissan a Datsun márkával együtt 756 762 járművet értékesített 2016-ban, ez 2,6 százalékos növekedést jelent a 2015-ös évhez képest. 2017 márciusában pedig összesen 107 592 járművet adtak el, ez 10 százalékos emelkedést jelent az előző évhez viszonyítva.
[extracode type=”ad” id=”in_post_trendextra” data=”109″]
Az európai értékesítések növekedési pályán vannak, melyen a Nissan értékesítési számait a 2016-os pénzügyi év során minden fontos nyugat-európai piacon tovább tudta erősíteni, különösen Spanyolországban (+13,3 százalék), az Egyesült Királyságban (+7,5 százalék), Olaszországban (+4,8 százalék), Franciaországban (+4,7 százalék) és Németországban (+4,7 százalék).
Sokat segített a Micra
A márka európai értékesítéseinek nagy lökést adott az új Micra márciusi bevezetése, mellyel a Nissan ismét élen jár az olyan innovációk terén, melyek mindenki számára elérhetővé teszik a fejlett technológiákat. A mindig erős crossover modellcsalád továbbra is meghatározó szerepet játszik: az X-Trail, a Juke és az úttörő jelentőségű Qashqai számtalan díjat söpört be a régióban. Kétszámjegyű növekedésével a tavalyi évben bevezetett Navara is várakozásokon felül teljesített.
Csak 2016-ban több mint 270 000 ügyfél döntött a Nissan Qashqai mellett egyedi stílusa, kiemelkedő hatékonysága és fejlett technológiái miatt, ezzel a szegmens piacvezetője új rekordot ért el.
[extracode type=”ad” id=”in_post”]
Jól teljesítenek
A Nissan elektromos járművei továbbra is nagyszerűen teljesítenek, és a lezárás alatt lévő pénzügyi évben Európában 23 000 darab eladott járművel éves értékesítési rekord dőlt meg. Az előző évhez képest a Leaf eladásai 11 százalékkal, míg az NV200 eladási számai 19 százalékkal nőttek.
Paul Willcox, a Nissan európai elnöke az alábbiakat nyilatkozta: „Elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy ügyfeleinknek évről-évre többet adjunk – több választási lehetőséget, több értéket, több innovatív és izgalmas terméket.
A Nissan erős és egységes termékválasztékot alakított ki, amelynek eredményeként európai gyártóüzemei évről évre termelési rekordokat döntenek. A Nissan 2015-ben 660 000 járművet gyártott Európában, ebből több mint 507 000 a sunderlandi gyárban készült.
A legfontosabb eredmények
Spanyolország: 5,1 százalékos piaci részesedés – A legnagyobb növekedés az eladásokban 2005 óta. A Spanyol piacon a Nissan a 8. helyet foglalja el a márkák rangsorában, az ázsiai márkák között vezető helyen áll.
Egyesült Királyság: 5,7 százalékos piaci részesedés – Az eladások immár 8. éve folyamatosan nőnek, az értékesítési mennyiség 7,5 százalékkal nőtt
Oroszország: 6,1 százalékos piaci részesedés – A legkeresettebb modellek a Qashqai, az X-Trail és az Almera
Olaszország: 3,2 százalékos piaci részesedés – A legkeresettebb modellek a Qashqai, a Micra és az X-Trail
Németország: 2,2 százalékos piaci részesedés – 2000 óta a legmagasabb piaci részesedés Németországban
Magyarország: 3,6 százalékos piaci részesedés – A legkeresettebb modellek a Qashqai, a Juke és a Navara