2024 március 28

A legsikeresebb fiatal vállalkozók fogtak össze

A vállalkozói kultúra fejlesztése a cél

Magyarország vállalkozói kultúrájának fejlesztését tűzték ki célul azok a sikeres vállalkozók, akik létrehozták a Startup Tanácsadást. A tagok fontosnak tartják, hogy tanácsadási szolgáltatásukon keresztül a hazai fiatalok kezdeményezőkészségét, szakmai támogatását, és kudarcaik minimalizálását segítse.

[extracode type=”ad” id=”in_post_trendextra” data=”110″]

A csapat létrejötte mögött az a meggyőződés áll, mely szerint a kis- és középvállalkozások, valamint az újonnan alapított vállalkozások stabilitása és releváns szakértelme elengedhetetlen az ország gazdasági fejlődése, nemzetközi versenyképessége szempontjából.

Szakavatott gárda

„Mindenkiben van legalább egy jó üzleti ötlet, csak tisztában kell lenni néhány trükkel, illetve a lehetséges buktatókkal. A dolog újszerűsége abban rejlik, hogy a tagok valójában nem is igazi tanácsadók, hanem olyan Y generációs, sikeres vállalkozók (pl. az Év Fiatal Vállalkozója, a Forbes 2017-es 30/30 listás vállalkozója és további többszörös szakmai díjazottak), akik a legkülönbözőbb területek szakértőiből álló csapatot alkotva nyújtanak partnereiknek segítséget. Ráadásul úgy látjuk, hogy a hazai multicégek körében is egyre inkább trendként figyelhető meg a startup mentalitás irányába való elmozdulás, illetve a belső projektek startup módszerrel való létrehozása” – mondta Somogyi Tibor, a Startup Tanácsadás alapítója.

[extracode type=”ad” id=”in_post”]

Az újszerű tanácsadás lehet egyrészről egy adott tématerületre fókuszált, vagy, ha már több éve működő vállalkozásról van szó, a tanácsadók saját üzleteik építése során felhalmozott tudás és kapcsolati rendszer mozgósítása révén, akár komplex is.

Tanácsadási szolgáltatása mellett a Startup Tanácsadás csapata workshopok, oktató előadások lebonyolítását is vállalja, amelynek első állomása a saját szervezésű START IT UP Vállalkozásépítési Workshop. A június 9-én, Budapesten megrendezésre kerülő eseményen az ötlet születésétől, a vállalkozás beindításának lépésein, az online marketing és a PR használatán keresztül a márkaépítésig kerülnek górcső alá a vállalkozásfejlesztés tippjei, trükkjei és esetleges buktatói.