2025 október 01

Egységes márka, milliós ügyfélkör – DIGI, AH Média és Invitech mostantól a One Magyarország alatt fut

Új korszak kezdődik a hazai távközlésben. Október 1-jétől a DIGI, az AH Média és az Invitech hivatalosan is beolvad a One Magyarország Zrt.-be. Az egyesülés révén több millió mobil-, internet- és tévé előfizetés kerül egyetlen ernyő alá. Új kedvezmények, technikai átállások és egységes márkanév várják az ügyfeleket. A változás nemcsak az előfizetőknek hoz könnyebbséget, hanem a 4iG Csoport hazai távközlési piacon betöltött szerepét is erősíti.

DIGI, AH Média és Invitech mostantól minden a One Magyarország alatt fut. Forrás: Unsplash (illusztráció)

Októbertől jogilag is egyesülnek a cégek

Október 1-jétől a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft., az AH Média Kereskedelmi Zrt. és az Invitech ICT Services Kft. hivatalosan is beolvad a One Magyarország Zrt.-be. A január óta egységes One márkanév alatt működő vállalatok így cégjogilag is összeolvadnak, amivel a hazai távközlési piac egyik legnagyobb szereplője jön létre – jelent meg a közlemény a One oldalán.

Több milliós ügyfélbázis és bővülő csapat

Az összeolvadás után a One Magyarország több mint 3 millió mobil-előfizetéssel, és közel ugyanennyi internet- és televíziós előfizetéssel rendelkezik majd. A vállalat munkavállalóinak száma több mint ezer fővel bővül, ezzel tovább erősítve a cég hazai jelenlétét.

Szélesebb és innovatívabb szolgáltatások

Az ügyfelek számára az átalakulás kézzelfogható előnyökkel jár.

A lakossági és kisvállalati szegmensben a One márkanév alatt stabilabb és innovatívabb szolgáltatások érhetők el. A közép- és nagyvállalatok az One Solutions néven kínált integrált ICT- és telekommunikációs megoldásokat vehetik igénybe,

A médiapiacon pedig One Broadcast néven, 12 közvetítőkocsival kínálnak teljes körű televíziós és online közvetítési szolgáltatásokat.

Technikai átállás és kedvezmények az ügyfeleknek

A D Mobil (korábbi DIGIMobil) ügyfeleinek SIM-kártya cserére lesz szükségük, hívószámuk megtartásával – a részletekről a vállalat októberben tájékoztatja őket.
Újdonság, hogy október 1-jétől minden One Magyarország vezetékes telefonos ügyfél díjmentesen hívhatja egymást a cégcsoport hálózatain belül, automatikusan, külön teendő nélkül.

Folytonosság és ügyfél elégedettség

A jogelőd vállalatok előfizetői szerződései jogutódlással automatikusan átkerülnek a One Magyarországhoz, így az ügyfeleknek semmilyen teendőjük nincs. A 4iG szerint a szolgáltatások folytonossága zavartalan marad.
Bányai Tamás vezérigazgató kiemelte, a beolvadásokkal lezárul a 4iG távközlési üzletágának átalakulása, amely egyszerre erősíti a piaci pozíciót és növeli az ügyfelek elégedettségét.

További információ

Az ügyfelek további részleteket a One üzletekben, a one.hu weboldalon és a díjmentesen hívható 1270-es ügyfélszolgálati számon kaphatnak.

Jelen írás kizárólag tájékoztatási célt szolgál. A cikkben megjelenő információk nyilvános és mindenki számára elérhető adatok alapján kerültek felhasználásra.

Címlapkép forrása: One Magyarország

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Kapd meg a legújabb tőzsdei híreket, egyenesen az e-mail fiókodba.