
A Telekom ügyfelei így juthatnak új áramszolgáltatóhoz
Megszűnik a szolgáltatás
A Magyar Telekom hétfőn jelentette be, hogy 2017. november 1-jével megszünteti a villamosenergia-szolgáltatást a lakossági felhasználók számára. A szolgáltatóváltást felügyelő MEKH ismertette, hogy a teendőkről levélben értesíti a Magyar Telekom a több mint 90 ezer érintettet, akik működési engedéllyel rendelkező egyetemes szolgáltatóval vagy villamosenergia-kereskedővel köthetnek egyéni szerződést.
Ezt a fogyasztónak kell kezdeményeznie a választott szolgáltatónál 2017. szeptember 30-ig. Az ellátást biztosító szolgáltatók és kereskedők listája a MEKH honlapján (http://www.mekh.hu/villamosenergia-ipari-engedelyesek-listaja) érhető el.
[extracode type=”ad” id=”in_post”]
Más lehetőségek
Akik nem az egyéni szerződést választják, azok számára novembertől a Nemzeti Közművek Zrt.-hez tartozó Démász Zrt. biztosíthatja az áramszolgáltatást. A szolgáltatóváltáshoz szükséges információkat (személyes adatok, felhasználási hely adatai) a Magyar Telekom a jogszabályok szerinti egyszerűsített eljárással adhatja a DÉMÁSZ részére.
A Magyar Telekom a villamosenergia-szolgáltatást október 31-én 24 óráig zavartalanul biztosítja, üzletszabályzatának és a fogyasztói szerződésnek megfelelően számláz, majd október 31-i záró dátummal végszámlát állít ki – írták. A váltásról a MEKH fogyasztóvédelmi ügyfélszolgálata is segítséget nyújt +36-1-459-7740-es telefonszámon.
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Kapd meg a legújabb tőzsdei híreket, egyenesen az e-mail fiókodba.