2024 június 18

Egy éve van jelen a magyar piacon a Credipass pénzügyi márka

Tavaly október elején vezette be a magyar hitelpiacra a Duna House Group nemzetközi pénzügyi márkáját, a Credipass-t – a korábban Duna House Pénzügyek néven működő cég a külső értékesítésben használt Money House márkával egyesült akkor, így azóta 3 országban, egységes márkanév alatt működnek a cégcsoport pénzügyi szakértői. Tevékenységének elmúlt egy éve alatt a Credipass közel 53 milliárd forint értékben közvetített jelzáloghiteleket, több mint 3000 ügyfelének, számos magyar családnak segítve ezzel az otthonteremtésben, valamint aktív szereplőjévé vált a magyar pénzügyi szaksajtónak is.

A Credipass tavaly óta Olaszország és Lengyelország mellett, Magyarországon is meghatározó piaci szereplővé vált a pénzügyi szférában: hazánkban a Duna House cégcsoport a legnagyobb független közvetítői szereplőként a szektor összes nagy banki partnerével és közel 200 pénzügyi szakértővel rendelkezik, akik széles szolgáltatási palettát kínálnak többek közt lakáshitelek, személyi kölcsönök, otthonteremtési támogatások ügyintézése, valamint a lakástakarék pénztári megtakarítások és biztosítások terén is. A Credipass így nemzetközi szinten mára közel 2000 szakértő kollégával büszkélkedhet  akiknek száma folyamatosan növekszik  és az említett 3 országban, közel 700 milliárd forint hitelt folyósít évente.

„Az eredmények és visszajelzések alátámasztják, hogy kollégáink szakértelme, illetve az a nemzetközi tapasztalat és tudás, ami a cégcsoport mögött van, egyre magasabbra és magasabbra pozícionálja a márkát mind az ügyfelek, mind a szakma köreiben. A szolgáltatási paletta, amit kínálunk egyre szélesebb. Látjuk azt is, hogy a rohamosan, napról napra változó piaci környezetben és a jelenlegi gazdasági helyzetben a pénzügyi közvetítők jelenléte és szakértelme mára elengedhetetlenné vált a hitelezés területén. Egyértelmű az ügyfelek felől érkező igény és üzenet: szükség van a szakértő segítségre otthonteremtési és más céljaik eléréséhez – ebben segít a Credipass profi csapata. Irányt mutatunk ügyfeleink számára és végig is vezetjük őket a tudatos pénzügyi döntésekhez vezető úton. – tette hozzá Fülöp Krisztián, a Credipass magyarországi vezetője.

A Credipass piacra lépését követő első évében számos mérföldkövet ért el és ez még csak a kezdet: a márka elindította online felületeit, letette a névjegyét a magyar szaksajtóban, ahol azóta is rendszeresen publikál. Láthatóságáról és elérhetőségéről az online téren túl is gondoskodik a márka, hiszen országszerte erősítette jelenlétét az összes Duna House ingatlanirodában, ahol az ügyfelek számára az ingatlanszakértő kollégákkal szoros együttműködésben dolgozó pénzügyi szakértők személyesen is elérhetőek. A két szakértői gárda így igazi „nyerő párosként” áll sok ezer ügyfél rendelkezésére, továbbá egyedi fejlesztésű kalkulátorokkal weboldalukon is segítik az ügyfelek döntési folyamatait és pénzügyi edukációját.