
Nőtt az amerikai sportszergyártó profitja
A világ vezető edzőcipő-, sportruházat- és sportszergyártója azt közölte, hogy online értékesítése 82 százalékkal emelkedett a negyedévben, részben a kínai kereslet felfutására. A cég bevétele 1 százalékkal, 10,6 milliárd dollárra mérséklődött. A New York-i tőzsde keddi kereskedésének a lezárása után ismertetett negyedéves adatok hatására a Nike részvényára több mint 8 százalékkal emelkedett a tőzsdeidőn túli kereskedésben.
A cég árfolyama ezzel 15 százalékkal nőtt az év eleje óta. A Nike az előző, május végével záródott negyedévről 790 millió dolláros veszteséget jelentett, mert a koronavírus-járvány miatt világszerte bezárni kényszerült üzleteit. A cég most azt közölte, hogy valamennyi észak-amerikai, kínai és európai boltja újranyitott.