2024 október 01

Nőtt a Hermes luxusmárka bevétele az első fél évben

Nőtt a Hermes francia luxusmárka bevétele az idei első fél évben.

A cég honlapjára pénteken felkerült adatok szerint a bevétel 6,698 milliárd dollárt tett ki az év első hat hónapjában, ami 25,2 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit. A cég bevételei Ázsiában (Japánt nem számítva) 28 százalékkal, Japánban 26 százalékkal, az amerikai kontinensen 20 százalékkal, Európában pedig (Franciaország nélkül) 22 százalékkal, míg Franciaországban 24 százalékkal emelkedtek.

A bőrtermékek és lószerszámok eladásából származó bevétel 21 százalékkal, a konfekció és kiegészítők eladásából 35 százalékkal nőtt, a selyem és textilüzletág bevétele 22 százalékkal, a parfüm és szépségápolási cikkeké 10 százalékkal, a karóráké 24 százalékkal, az ékszereket és háztartási cikkeket magába foglaló ágazaté pedig 32 százalékkal bővült – közölte a távirati iroda.