Belépett a magyar piacra az Allegro
Belépett a magyar piacra az Allegro, az európai hátterű online piactéren a fogyasztók több mint 150 millió ajánlat közül választhatnak – közölte az Allegro.
A közlemény idézte Matthias Frechent, az Allegro kereskedelmi igazgatóját, aki elmondta: a magyarországi terjeszkedés jelentős mérföldkő a vállalat közép-európai növekedési stratégiájában. A sikeres csehországi és szlovákiai bevezetés után már több mint 2,5 millió aktív vásárló használja a platformot. Ebben a két országban. Marcin Gruszka szóvivő közölte: éves szinten az idén a második negyedévben 31,5 százalékkal nőtt az Allegro konszolidált korrigált – kamat-, adó- és értékcsökkenés előtti – eredménye. Csaknem 727 millió zloty-ra emelkedett – ismertette a távirati iroda.
Az Allegro a legnagyobb európai hátterű online piactér. Az aktív vásárlók száma a teljes régióban meghaladta a 20 milliót. Több mint 5 millióan Lengyelországon kívüli felhasználók – közölte a cég. Az allegro.hu oldalon az elektronikai cikkektől a lakberendezési tárgyakon és kerti szerszámokon, egészségügyi és szépségápolási termékeken át az autóalkatrészekig, könyvekig és ruházati cikkekig számtalan kategória megtalálható. Az online piactéren számos szállítási lehetőség közül lehet választani. A platform minden népszerű fizetési módot elfogad, beleértve az utánvétet is.
Fotó: itbuseness