Szárnyalt a L’Oréal, megugrott az árbevétel
A francia L’Oréal SA csoport, a világ egyik legnagyobb kozmetikai gyártójának árbevétele 11,24 milliárd euró volt az idei első negyedévben, 8,3 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit. Összehasonlítható alapon az árbevétel 9,4 százalékkal nőtt.
A cég honlapján az szerepel, hogy minden üzleti kategóriában nőtt a bevétele. A professzionális kozmetikai szegmensben 8,7 százalékkal, 1,24 milliárd euróra, a fogyasztói kozmetikumoknál 9,2 százalékkal, 4,17 milliárd euróra, a bőrápoló termékek esetében 19,6 százalékkal, 2,02 milliárd euróra, a luxuskozmetikumoknál pedig 2,2 százalékkal, 3,8 milliárd euróra emelkedett. A L’Oreál negyedéves eladásai Európában 12,2 százalékkal, Észak-Amerikában 11,9 százalékkal, Latin-Amerikában 18,7 százalékkal nőttek.
A SAPMENA-SSA térségben (amely Dél-Ázsiát, Óceániát, a Közel-Keletet, Észak-Afrikát és a Szaharától délre fekvő Afrikát egyesíti), 14,4 százalékkal bővültek. Észak-Ázsiában 3,9 százalékkal csökkentek éves összevetésben. A L’Oreál 35 márkanév alatt gyárt kozmetikumokat, parfümöket, bőr- és hajápolási termékeket. Olyan márkák tulajdonosa, mint az Yves Saint Laurent, a Lancome, a Garnier, a Vichy, a Maybelline, az Armani, a Prada és a Kiehl’s – közölte a távirati iroda.
Címlapkép forrása: Shutterstock