Lépett egy jókorát a L’Oréal
BA világ egyik legnagyobb kozmetikai gyártójának számító francia L’Oréal SA csoport árbevétele 10,28 milliárd euró volt az idei harmadik negyedévben. 2,8 százalékkal meghaladva az egy évvel korábbit.
Összehasonlítható alapon az árbevétel 3,4 százalékkal nőtt. A cég honlapján az szerepel, hogy a négy üzleti kategóriából kettőben nőtt, a másik kettőben viszont csökkent az árbevétel. A professzionális kozmetikai szegmensben 4,8 százalékkal, 1,16 milliárd euróra, a luxuskozmetikumoknál 8 százalékkal, 3,77 milliárd euróra emelkedett az árbevétel. Ugyanakkor a fogyasztói kozmetikumoknál 0,6 százalékkal, 3,75 milliárd euróra, a bőrápoló termékek esetében pedig 1,6 százalékkal, 1,6 milliárd euróra csökkent – ismertette a távirati iroda.
A L’Oréal árbevétele az idei első kilenc hónapban 6 százalékkal, 32,4 milliárd euróra nőtt. A társaság 35 márkanév alatt gyárt kozmetikumokat, parfümöket, bőr- és hajápolási termékeket, olyan márkák tulajdonosa, mint az Yves Saint Laurent, a Lancome, a Garnier, a Vichy, a Maybelline, az Armani, a Prada és a Kiehl’s.