Ugrott egy jókorát a Nestlé
A cég globális bevétele 3,3 százalékkal, 87,1 milliárd svájci frankra nőtt, meghaladta az elemzői várakozások átlagában szerepelt 86,9 milliárd frankot. Az organikus (vállalati akvizíciók hatásaitól megtisztított) árbevétel 7,5 százalékos növekedése az értékesítési volumen 5,5 százalékos növekedésének és a 2 százalékos áremelésnek tulajdonítható. Elemzők szerényebb, 7,1 százalékos organikus bevételnövekedéssel számoltak. A Nestlé az idei évre 5 százalék körüli organikus bevételnövekedés vár. A tavalyi teljesítmény alapján a cég 2,80 frank osztalékot fizet részvényenként a 2020. évi 2,75 frank után. A Nestlé a világ egyik legnagyobb élelmiszergyártója. A cég portfóliójában több mint 2000 márka található, köztük a Nestlé, a Nescafé, a KitKat, a Gerber és a Maggi – közölte a távirati iroda.