A Nike negyedéves bevétele és részvényarányos nyeresége is nőtt
A Nike amerikai sportszergyártó negyedéves bevétele és részvényarányos nyeresége is nőtt éves összevetésben.
A Nike azt közölte, hogy a november 30-án zárult második pénzügyi negyedévben az adózott eredménye 1,33 milliárd dollárt tett ki, ami kisebb az egy évvel korábbi 1,34 milliárd dollárnál. A részvényarányos nyeresége ugyanakkor 83 centről 85 centre emelkedett, jóval meghaladta az elemzői várakozások átlagában szereplő 64 centet. A Nike negyedéves bevétele 17,3 százalékkal, 13,32 milliárd dollárra nőtt, az árfolyam-ingadozások nélküli emelkedés 27 százalék volt. Szakértők kisebb, 12,57 milliárd dolláros bevételt vártak. A társaság online értékesítése a november végével záródott három hónapban 25 százalékkal nőtt éves összevetésben. Kínában (beleértve Hongkongot, Makaót és Tajvant) az eladások 3 százalékkal, 1,78 milliárd dollárra csökkentek, miközben 30 százalékkal, 5,83 milliárd dollárra nőttek Észak-Amerikában, 11 százalékkal, 3,49 milliárd dollárra emelkedtek az európai, közel-keleti és afrikai régióban, és együttesen 19 százalékkal, 1,6 milliárd dollárra bővültek az ázsiai és csendes-óceáni térségben, továbbá Latin-Amerikában.