A Levi’s az augusztus 29-én záródott pénzügyi harmadik negyedévét 193,3 millió dollár, részvényenként 47 cent adózott eredménnyel zárta az egy évvel korábbi 27 millió dollár, részvényarányosan 7 cent profit után.

A cég bevétele 1,50 milliárd dollárra emelkedett a tavalyi harmadik negyedévi 1,06 milliárd dollárról. A szakértői várakozások átlagában 1,48 milliárd dollár szerepelt. A Levi Strauss egyszeri tételek nélküli részvényarányos eredménye 48 cent lett, nagyobb a várt 38 centnél – közölte a távirati iroda.

A nyereségnövekedéshez hozzájárult, hogy az értékesített termékek ára átlagosan 30 százalékkal nőtt. Az összkiadás, ami az adminisztratív kiadásokat is tartalmazza, 34 százalékkal nőtt elsősorban a reklámkiadások erőteljes emelkedésére. A folyó negyedévre a Levi’s 20-21 százalékos bevételnövekedést vár 1,66-1,68 milliárd dollárra, a részvényarányos nyereséget pedig 38-40 centre becsüli.

A Levi Strauss bejelentette azt is, hogy 200 millió dolláros részvényvisszavásárlási programot indít. Több mint három évtized kihagyás után 2019 márciusában került ismét tőzsdére a Levi Strauss.