A vártnál jobban nőtt az Unilever árbevétele a harmadik negyedévben részben a magasabb áraknak köszönhetően.

Az egyebek között a Dove szappant, a Knorr leveseket és a Hellmann’s majonézt gyártó vállalat bevétele éves összevetésben 2,5 százalékkal, 13 milliárd 453 millió euróra emelkedett a szeptember végével záródott három hónapban, szemben az elemzők által várt 2,2 százalék növekedéssel. A cég honlapjára felkerült adatok szerint a kozmetikai és higiéniai cikkekkel (Beauty and Personal Care) foglalkozó divízió bevétele 2,6 százalékkal, 5,7 milliárd euróra, a háztartási vegyipari (Home Care) ágazaté 1,4 százalékkal, 2,7 milliárd euróra, az élelmiszeriparié (Foods and Refreshments) pedig 3 százalékkal, 5,1 milliárd euróra emelkedett.

A közölt gyorsjelentésében a fogyasztási cikkeket gyártó brit-holland multinacionális vállalat jelezte, hogy a kedvező negyedéves adatokhoz hozzájárult a keresletnövekedés az Egyesült Államokban, Indiában, Kínában és Törökországban, miközben az árakat átlagosan 4,1 százalékkal emelte, ami ellensúlyozta az eladott mennyiség 1,5 százalékos csökkenését. A londoni tőzsdén jegyzett Unilever kilenchavi bevétele 4,4 százalékkal, 39 milliárd 270 millió euróra nőtt, az időszakban 2,3 százalékos áremelést realizált és 2,1 százalékkal több terméket adott el.