Újra a K&H lett Magyarország legjobb bankja
A K&H ötödik alkalommal kapta meg a „Magyarország legjobb bankja 2024” elismerést a Euromoney pénzügyi folyóirattól. A nemzetközi díjat a kiemelkedő pénzügyi teljesítmény, a gazdasági és társadalmi környezet változásaihoz való alkalmazkodás, a fenntarthatósági teljesítmény, valamint az innovációban és digitalizációban élenjáró megoldások miatt ítélték oda a K&H-nak.
A K&H kapta a „Magyarország legjobb bankja 2024” címet (Hungary’s Best Bank) a Euromoney Kiválósági Díj 2024 versenyében (Awards for Excellence 2024). A nívós brit pénzügyi szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a pénzintézeteket, amelyek több területen is bizonyították kiválóságukat. A legjobb bank címet egy olyan iparágvezető bank kapja minden évben, amely kiemelkedő pénzügyi teljesítményt nyújt, képes alkalmazkodni a változó piaci és szabályozási feltételekhez, teljesíti részvényesei felé a kitűzött célokat, valamint elkötelezetten és innovatív módon szolgálja ki ügyfeleit. Fontos bírálati szempont volt a bank digitális stratégiája, a kiberbiztonság, valamint a fenntarthatóság és azon belül a társadalmi felelősségvállalás is.
Ötödik alkalommal választotta a Euromoney Magyarország legjobb bankjának a K&H-t
„Ötödik alkalommal választotta a Euromoney Magyarország legjobb bankjának a K&H-t. Büszke vagyok arra, hogy a szakma is díjazza azt, hogy digitális megoldásainkkal ügyfeleink bárhonnan, bármikor könnyen, gyorsan, gördülékenyen intézhetik pénzügyeiket. Eközben 3800 munkatársunkkal személyesen is ott vagyunk, hogy kérés esetén segítsük döntéseiket. Ennek eredményeként pedig nemcsak meglévő ügyfeleink választanak minket nap mint nap az átutalásokkal, kártyás fizetésekkel, hanem az elmúlt évben 5 százalékkal növeltük ügyfélportfóliónkat. Így a lakossági és kkv ügyfelek száma ma már meghaladja a 962 ezret.
Piacvezető digitális szolgáltatásaink egyre szélesedő választéka lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy egyszerűbb igényeiket online intézzék. A fiókokat, személyes találkozásokat egyre inkább a valódi, mélyreható tanácsadói megbeszélésekre használják”. Mondta el Guy Libot, a K&H Csoport vezérigazgatója.
„Az innovatív digitális megoldások a jövőben is fókuszban maradnak: világszínvonalú és könnyen kezelhető mobilbankból már 200 funkció érhető el, egyaránt intézhetők banki és biztosítási ügyek, illetve néhány olyan szolgáltatás, amely nem tartozik a hagyományos banki tevékenységhez, így például tömegközlekedési jegyet is lehet váltani. A mobilbank egyre gyarapodó funkciói között a leginnovatívabb megoldás Kate, a Magyarországon egyedülálló hang-utasításos, mesterséges intelligencia-alapú digitális pénzügyi asszisztens. A K&H stratégiája hosszú ideje változatlan: növekedni akarunk. De nem az egyes ügyletekből származó rövid távú nyereségre törekszünk, hanem inkább hosszú távú kapcsolatokat kívánunk kiépíteni ügyfeleinkkel. Célunk, hogy kiszolgáljuk minden pénzügyi és biztosítási igényüket, és velük együtt növekedjünk. Küldetésünk, hogy segítsük ügyfeleink álmainak megvalósítását és védelmét” – emelte ki a vezérigazgató.
Képek forrása: Shutterstock