Hugo Boss – eredmények és várakozások
A Hugo Boss csütörtökön nyilvánosságra hozta a 2023-as törekvéseit, várakozásait, céljait. Továbbá a tavalyi eredményeket is közölték.
A Hugo Boss csütörtökön bejelentette, hogy továbbra is a márkái fejlesztésére fog összpontosítani, annak érdekében, hogy támogassa a bevétel és a nyereség növekedését az idei évben is. A vállalat továbbá jelentősen megemeli a fizetendő osztalékmértékét, miután tavaly sikeresen felülteljesítették a kitűzött célokat.
A német divatcég közölte, hogy 2023-ra egyszámjegyű (százalékos) forgalomnövekedést vár, valamint 5-12 százalékos működési és nettó nyereségnövekedést becsül. A Hugo Boss szerint az eladások tekintetében Ázsiában és a csendes-óceáni térségben lesz a legnagyobb a növekedés mértéke, itt még akár tízes nagyságrend is elérhető. – közölte a Hugo Boss.
Erős eredmények
A csoport megerősítette a januárban közzétett előzetes eredményeket. Ezek szerint már hivatalos, hogy a Hugo Boss árbevétele 27 százalékos növekedést követően, 3.65 milliárd euróra duzzadt. Az EBIT pedig elérte a 335 millió eurót. A működési árrés 1 százalékpontos növekedéssel elérte 9.2 százalékot, ami a csoport üzlethálózatának hatékonyságnövelését tükrözi.
A nettó nyereség a vállalat közleménye szerint éves szinten 53 százalékkal növekedett, 209 millió euróra ugrott.
Daniel Grieder vezérigazgató elmondta, hogy az eredmények felülmúlták a vállalat előrejelzését. „2023-ban fáradhatatlanul azon fogunk dolgozni, hogy tovább növeljük az eredményt.” A vállalat részvényenként 1 eurós osztalékot fog javasolni, a korábbi 70 cent helyett.
Forrás: Marketwatch
Borítókép forrása: Shutterstock