2025 május 21

Újabb ikon érkezik Budapestre

Az Árkád 2-vel együtt az Árkád Budapest Magyarország legnagyobb alapterületű kiskereskedelmi komplexuma lesz a 21. század követelményei szerint. De az ECE tulajdonában lévő bevásárlóközpont amúgy sem ül a babérjain, hiszen sorra csábítja magához a legnagyobb márkákat. A LEGO, a Stradivarius vagy éppen a Nike után az amerikai Gap is megjelenik majd ruházati (női, férfi, gyermek és baby) kollekciójával az Árkád 2-ben.

Akárcsak a Nike esetében, a Gap márkaüzlet is a Trimera Group partnerségében nyílik meg. A méltán népszerű márkát 1969-ben alapították San Francisco-ban, és azóta hatalmas fejlődésen ment keresztül a cég. A számok is lenyűgözőek, hiszen közel 136 ezer alkalmazottjuk van, valamint a 3000 saját tulajdonú üzletük mellett több mint 300 franchise bolt működik szerte a világban. Ebbe az illusztris társaságba kerül majd be az Árkád 2-ben megnyíló hazai márkabolt is.

Az egyedi stílusa miatt kedvelt ikonikus amerikai márkára a letisztult, klasszikus formák és kiegészítők jellemzőek. A Gap a névadó márkán kívül olyan brandeket tudhat magáénak, mint a Banana Republic, az Old Navy vagy éppen az Athleta.