Havonta átlagosan 817 ezer hirdetés került fel a Jófogásra tavaly
Havonta átlagosan 817 ezer hirdetést adtak fel a felhasználók a Jófogáson tavaly. Ez naponta mintegy 27 ezer új hirdetést jelent. Közölte az online apróhirdetési portál az MTI-vel.
Naponta átlagosan csaknem 390 ezer aktív látogatást regisztráltak az oldalon 2023-ban. A hirdetési portál ismertette: a legnépszerűbb keresőszó évek óta az „ingyen elvihető”, ez tavaly sem változott. Az élbolyban található még az elektromos kerékpár és elektromos roller, a fűnyíró traktor, a konyhabútor, a hangfal, az utánfutó és a galamb is.
A legkeresettebb kategóriák között vannak a háztartási nagygépek, a növények, az építőanyagok, a számítástechnika és a szerszámok, eszközök. A portál tapasztalatai szerint a magyar internetezők egyre inkább, szinte minden termékkategória esetében a másodpiac felé fordulnak, aminek vannak pénzügyi, valamint a tudatossághoz, fenntarthatósághoz köthető okai is.
A Jófogás 2010 óta Magyarország egyik meghatározó online apróhirdetési platformja, közel 1,5 millió aktív hirdetéssel az oldal havonta csaknem 2 millió felhasználót ér el.
Borítókép forrása: Shutterstock