Bővíti palettáját a CIG Pannónia
A CIG keddi közleménye szerint a cég célja, hogy helyismeretét kihasználva a magyar egészségügyi rendszer sajátosságainak megfelelő, olyan új termékeket kínáljon a magyar fogyasztóknak, amelyek jelentősen javíthatják az elérhető egészségügyi szolgáltatások színvonalát és a betegek gyógyulási esélyeit.
A CIG Közép-európai Biztosító Zrt. Pannónia Életbiztosítás néven 2008 májusában kezdte meg első termékeinek értékesítését, a CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt. nem-életbiztosítási tevékenységet végző leányvállalata, a CIG Pannónia Első Magyar Általános Biztosító Zrt. (CIG Pannónia EMABIT) pedig tavaly kezdte meg aktív üzleti tevékenységét.
A CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt. 2,513 milliárd forint adózás utáni veszteséget szenvedett el 2012 első hat hónapjában a tavalyi első fél év 1,578 milliárd forint veszteségével szemben.
A nemzetközi pénzügyi jelentési szabvány (IFRS) alapján készült konszolidált jelentés szerint a biztosító díjbevétele a tavalyi bázishoz képest 17 százalékkal 10,227 milliárd forintra csökkent, elsősorban az életbiztosítási új értékesítések és eseti díjbevételek alacsonyabb volumene miatt. A társaság ugyanakkor hangsúlyozta, hogy a veszteség összhangban van a társaság várakozásaival és azzal a deklarált üzleti céllal, hogy 2014-re nyereségessé váljon.