
Bahreini hercegnő népszerűsítette a magyart
A HITA közleménye szerint a BeautyWorld Middle-East-ra a világ 150 országából érkező szakmai közönség döntő többsége az arab, a távol-keleti, illetve a szovjet utódállamok térségéből látogatott a kiállításra. A magyar standon az Ilcsi Szépítő Füvek Kft.-t többek között Bahrein hercegnője népszerűsítette, Hessa bint Hamad Al Khalifa hercegnő maga is kizárólag a cég termékeit használja bahreini szépségszalonjában. A kozmetikumok a régióban nagyon elismertek, a társaságnak ugyanis több mint tíz éve működik képviselete Dubaiban. A cég képviselőinek elmondása szerint számukra a kiállítás legkevesebb 50 új partnert hozott.
Nagy volt az érdeklődés a Cosmed Kft. cukoralapú gyantái, a Hélia-D Kft. termékei, a Kaviczky Premium Kft. kozmetikumai, valamint a Quality Healthcare Management Kft. által az egészségturizmus területén kínált magyarországi lehetőségek iránt is. A Hélia-D már a kiállítás ideje alatt sikeres üzletkötésről számolhatott be. A világ kozmetikai trendjei alapján a magyar natúrkozmetikumok gyártása perspektivikus exportágazat – emelte ki közleményében a HITA.
A tájékoztatás szerint a szépségexpót május végé, az idén 17. alkalommal rendezték meg Dubaiban, több mint 1000 kiállítóval. A bőr-, illetve szépségápolási termékek mellett kozmetikai alapanyagokat, illetve szépségipari gépeket és berendezéseket is bemutattak. A rendezvényen 30 ezer szakmai látogató vett részt.