
A PRÍMA élelmiszer-outletboltot nyitott – Friss áru és ismert márkák féláron vagy olcsóbban
Megnyílt az első PRÍMA élelmiszer-outlet üzlet Magyarországon, ahol a vásárlók akár 70 százalék kedvezménnyel juthatnak hozzá a termékekhez. A CBA bolthálózat most megnyílt üzletükben kapható termékek minősége még közeli lejárati idő esetén is biztosan kiváló.

A Príma élelmiszer-outlet áruház Budapesten a Récsei Centerben nyílt meg. Forrás: Príma
Megnyílt Magyarország első PRÍMA élelmiszer-outletje, ahol akár 70 százalékos kedvezménnyel is vásárolhatunk
Új korszak kezdődött a hazai boltok világában. Budapesten megnyílt az első PRÍMA élelmiszer-outlet, a XIV. kerületi Récsei Centerben, ahol a lejárathoz közeli vagy túlkészletezett termékeket jelentős árkedvezménnyel kínálják.
A Vörösvár Kft. keddi bejelentése szerint az első PRÍMA élelmiszer-outletükben a budapesti Récsei Centerben, a vásárlók akár 70 százalékos kedvezménnyel juthatnak hozzá több ezer árucikkhez. A koncepció az árérzékeny és környezettudatos vásárlók igényeire épít. De az élelmiszerpazarlás csökkentése is az üzletlánc célja– számolt be az üzlet megnyitásáról a közösségi oldalán az üzletlánc.
A több mint száz négyzetméteres üzlet kínálata olyan termékekre épül, amelyeket:
-
a szortimentből kivonnak,
-
túlkészletezettek,
-
sérült a csomagolásuk, vagy
-
lejárati idejük közel van,
de minőségük változatlanul megfelelő.
Több mint ötezer termék outlet áron
A nyitás hetében az üzlet kínálata rendkívül széles. Tészták, konzervek, édességek, vegyi áruk, alkoholos italok, üdítők kaphatók outlet áron. De friss élelmiszerek is elérhetők az üzletben kedvezményes áron.
Ami nagy újítás a Príma élelmiszer-outletnél, hogy a bolt naprakész kínálatát online is nyomon lehet követni, így a tudatos vásárlók előre tudják tervezni a bevásárlásaikat.
Pénzügyileg stabil háttérrel indul a kezdeményezés
Az outletüzletet üzemeltető Vörösvár Kft. a Breier Csoport tagja, és több évtizedes tapasztalattal rendelkezik CBA és PRÍMA boltok működtetésében Budapesten és környékén.
A vállalat 2024-ben 23 milliárd forint feletti nettó árbevételt ért el. 2023-ban pedg 21,7 milliárd volt a nettó árbevétele a vállalatnak. Az adózott eredménye 846 millió forint volt. Míg 2023-ban 856 millió volt. Az élelmiszer-outlet koncepciójával a fenntarthatóság és a költséghatékonyság felé is új lépést tettek és további áruházak nyitását tervezik..
Cél a pazarláscsökkentés és elérhető árak a vásárlóknak
A PRÍMA outlet létrehozása válasz a tudatosabb vásárlói igényekre és az élelmiszerpazarlás elleni törekvésekre. A koncepció egyszerre segíti a háztartásokat spórolni és csökkenti a megsemmisítésre ítélt termékek arányát.
A sikeres indulás esetén nem kizárt, hogy országos hálózat is épülhet hasonló outletboltokból.
Címlapkép forrása: Príma élelmiszer-outlet
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Kapd meg a legújabb tőzsdei híreket, egyenesen az e-mail fiókodba.