Háromnapos ideiglenes leállás az MVM online rendszerében – karbantartás lesz március 21. és 23. között
Fontos karbantartást végez az MVM március 21. és 23. között, emiatt ideiglenesen nem lesz elérhető az online ügyfélszolgálat, a mobilapp, az e-ügyintézés és az előre fizetős mérők feltöltési lehetősége. A társaság a fejlesztéseket a gyorsabb és kényelmesebb ügyintézés érdekében végzi. Készüljön mindenki mert online nem lesz elérhető az MVM oldala a karbantartási idő alatt.
Szünetel az online ügyintézés és a feltöltés március 21–23. között az MVM rendszerében
Az MVM Zrt. március 21. (csütörtök) és 23. (szombat) között tervezett informatikai karbantartást hajt végre, amely érinti az online ügyintézési lehetőségeket is. A karbantartás ideje alatt nem lesznek elérhetők az MVM weboldalai, az online ügyfélszolgálat, a mobilalkalmazás, valamint szünetel az e-ügyintézés és az EFM-töltési lehetőség is – olvasható a vállalat oldalán.
Fejlesztések a gyorsabb és kényelmesebb ügyintézésért
A társaság tájékoztatása szerint a háttérben az MVM ügyfélkiszolgálási rendszerének egyszerűsítése és digitális platformjainak fejlesztése zajlik. A cél, hogy a jövőben az ügyintézés még gyorsabb, kényelmesebb és bárhonnan elérhető legyen.
A munkálatok hétvégére időzítése azt szolgálja, hogy a lehető legkevesebb ügyfelet érintse a kiesés. Ugyanakkor az MVM arra kéri ügyfeleit, hogy:
- tervezhető ügyeiket pénteken 22:00 előtt, vagy vasárnap 18:00 után intézzék,
- az előre fizetős mérővel rendelkezők pedig gondoskodjanak időben a mérők feltöltéséről, hogy az áram- és gázszolgáltatás zavartalanul működjön a karbantartás ideje alatt is.
Megelőző intézkedés az ügyfélélmény javításáért
Az MVM hangsúlyozta, hogy a karbantartás megelőző jellegű, nem hibakezelésről van szó. A cél a jövőbeli leállások minimalizálása és az ügyfélélmény folyamatos javítása. A társaság előre köszöni az ügyfelek türelmét és megértését a fejlesztések idejére.