
Tankolás közben készpénz is jöhet – Az MBH Bank ATM-eket telepít a Mol kutakon
Az MBH reagál a készpénzigényre és Mol kutakon helyez el ATM-eket országszerte. A vásárlók akár tankolás közben is kényelmesen juthatnak készpénzhez. A fejlesztés a bank országos bővítési programjának része, amelynek célja, hogy 2026-ra közel kétszeresére nőjön az MBH automatahálózata. Az első körben 55 Mol kutat érint a fejlesztés.
Bár a digitális fizetési megoldások egyre népszerűbbek, a készpénzhasználat iránti igény továbbra is jelentős – erre reagál az MBH Bank és a Mol stratégiai együttműködése, amelynek részeként 55 töltőállomáson helyeznek el ATM készpénzfelvételhez szükséges bankautomatákat. A cél, minél több ponton legyen azonnal elérhető a készpénzfelvétel országszerte – számolt be a megállapodásról az MBH Bank.
Robbanásszerű bővítést tervez az MBH Bank, 2026-ra akár 1 900 ATM
Az MBH Bank jelenleg 1056 ATM-et üzemeltet, de 2026-ra 1900 darabra növelné ezt a számot – jelentette be Barna Zsolt, az MBH Bank elnök-vezérigazgatója. A 2025-ös évben havonta 50–60 új automata telepítését tervezik, és már 2023-ban is 500 darab újgenerációs ATM-et helyeztek üzembe.
A több mint 10 milliárd forintos fejlesztés keretében az automaták száma a projekt kezdetéhez képest megháromszorozódik, 1400 különböző helyszínen lesznek elérhetők az MBH gépei.
A Mol-kutak új funkciót kapnak az ATM készpénz automatákkal
A Mol–MBH partnerség első körben 55 töltőállomást érint, ahol az ATM bankautomaták kapnak helyet. A projekt célja, hogy az ország minden részén azonnali készpénzfelvételi lehetőséget biztosítsanak a lakosság számára.
Bacsa György, a Mol Magyarország ügyvezető igazgatója kiemelte, a cél, hogy a töltőállomások kényelmi központokká váljanak, nem csupán üzemanyag-vételi helyekké.
Az MBH Bankkal kötött stratégiai partnerség mérföldkő a szolgáltatásbővítésben – fogalmazott a vezető.
Két magyar nagyvállalat összefogása mutathat irányt másoknak is
A stratégiai együttműködés különlegessége, hogy két domináns magyar nagyvállalat a pénzügyi és energetikai szektor vezető szereplői mutatnak példát arra, hogyan lehet infrastruktúra-megosztással az ügyféligényekre reagálni.
Ratatics Péter, a Mol Csoport fogyasztói szolgáltatásokért felelős vezetője szerint az együttműködés egy újabb lépés a vásárlói élmény kiszélesítésében, és a jövőben akár további szolgáltatásokat is integrálhatnak a kutak kínálatába.
Címlapkép forrása: MBH