Informatikai fejlesztéssel növeli a hatékonyságot a Waberer’s
Erdélyi Barna elmondta, a Waberer’s-nél 2000 gépkocsivezető már használja, vagy a közeljövőben használni fogja az új applikációt, amellyel egy helyre terelik az eddig főleg papíralapon ellátott feladatokat. A megoldás integráltabbá, biztonságosabbá, zöldebbé és hatékonyabbá teszi a Waberer’s International működését – emelte ki. Dobó Mátyás, a Vodafone Magyarország vállalati szolgáltatások üzletágának vezérigazgató-helyettese elmondta: a Waberer’s-nél bevezetett, az instantCMR technológiai startup által fejlesztett applikáció értéket termelő megoldás, működőképes projekt, amelyhez a kommunikációt a Vodafone publikus internettől elkülönített hálózatán biztosítják. A sajtótájékoztatón ismertették, hogy az applikációra feltöltik a konkrét fuvarfeladatra szabott, a nemzetközi szabályozásnak megfelelő dokumentációkat, köztük a fuvarlevelet, az útvonaltervet, a szükséges igazolásokat, ezeket eddig többnyire papíron vitték magukkal a járművezetők.
Az applikáción keresztül a több napot távol lévő gépkocsivezető azonnal be tudja küldeni a fuvarfeladat teljesítéséhez kapcsolódó számlák fényképes másolatát, a chat funkcióval kapcsolatba tud lépni a vezénylővel, és online követhetők a változások is. Erdélyi Barna az MTI kérdésére válaszolva elmondta, úgy számolnak, hogy az applikáció használatához szükséges befektetésük összességében gyorsan megtérül. Eddig is adtak mobiltelefont a gépkocsivezetőknek a kapcsolattartáshoz, az applikáció telepíthető a meglévő okostelefonokra. Az adatforgalom költsége sem jelentős, az applikáció fejlesztésére fordított befektetést pedig a rendszer bevezetésével járó megtakarítás több területen is kompenzálja. Így például csökkenhet az üzemanyagfogyasztás, továbbá jelentős bírságot lehet elkerülni az eszközön követhető szabályok betartásával. Az eddigi tapasztalatok azt mutatják, hogy az applikációban megfelelően dokumentált igazolásokat, számlákat a külföldi hatóságok, ügyfelek elfogadják – mondta Erdélyi Barna.