Nem áll jól a Twitter szénája
Elon Musk szerint a Twitter pénzforgalma továbbra is mínuszban botorkál, köszönhetően a hirdetési bevételek közel 50%-os csökkenésének.
Pozitív cash flow mindenek felett
„El kell érnünk a pozitív cash flow-t, mielőtt bármi mást megengedhetnénk magunknak” – írta Musk szombaton kora reggel egy tweetben.
Miután Musk októberben felvásárolta a Twittert, a közösségi médiavállalat hónapokig tartó káosznak nézett elébe. A helyzetet fokozta a több ezer alkalmazott elbocsátása, a laza tartalommoderálás miatti kritikák és számos hirdető elvándorlása, akik nem akarták, hogy hirdetéseik nem megfelelő tartalmak mellett jelenjenek meg.
Új vezető, régi fókusz
Az, hogy Musk Linda Yaccarinót, a Comcast NBCUniversal korábbi reklámfőnökét vette fel vezérigazgatónak, azt jelezte, hogy a Twitter számára továbbra is prioritást élvez a reklámértékesítés, még akkor is, ha az előfizetési bevételek növelésén dolgozik. Yaccarino június elején kezdett el dolgozni a Twitteren.
Csütörtökön tudtuk meg, hogy a kiválasztott tartalomkészítők jogosultak lesznek a vállalat által szerzett hirdetési bevételek egy részéhez jutni. Így próbálja meg felvenni Musk a versenyt a többi közösségi média platformmal.
Forrás: investing.com
Képek forrása: shutterstock