2024 november 17

Luxuscikkekben kaszált igazán a L’Oreal

A társaság  azt közölte, hogy organikus (vállalati akvizíciós hatásoktól megtisztított) bevétele 13,1 százalékkal emelkedett az elemzői várakozások átlagában szerepelt 7,6 százalék bővülés helyett. A L’Oréal közleménye szerint összes eladása a szeptember végével záródott negyedévben 13,6 százalékkal, 8 milliárd euróra nőtt az egy évvel korábbi 7,04 milliárd euróról. Különösen a luxus kozmetikai termékei (Yves Saint Laurent, Lancome, Giorgio Armani és Kiehl’s) iránt nőtt a kereslet. Ebben a szegmensben az árbevétel 21,1 százalékkal (organikusan 20,7 százalékkal), 3,12 milliárd euróra ugrott – ismertette a távirati iroda.

A harmadik negyedévben a L’Oreal bevétele Nyugat-Európában 7,5 százalékkal, 2,56 milliárd euróra, Észak-Amerikában 22,9 százalékkal, 2,21 milliárd euróra, Észak-Ázsiában (Japán, Kína, Dél-Korea) 13,2 százalékkal, 2,1 milliárd euróra, míg a Közel-Keletet, Észak-Afrikát és Délkelet-Ázsiát összefogó térségben 3,2 százalékkal, 556,8 millió euróra, Latin-Amerikában pedig 15,7 százalékkal, 495,1 millió euróra nőtt.