2024 november 14

A Pinterest esélye?

Összességében az elemzők szerint a cégnek tetszik a Pinterest vertikális kitettsége a kiskereskedelem/autó/CPG és a technológiai kitettség hiánya.

„Októberben elkezdtük nyomon követni a mobilalkalmazáson megfigyelt hirdetéseket, hogy felmérjük a vertikális kitettséget. A mintánk most ~350 teljes hirdetést számlál, és úgy gondoljuk, hogy ez egy jó proxy a vertikális kitettségről. Megfigyeléseink szerint a kiskereskedelem / Ecom (30%), az otthon (18%) és az egészség / fitnesz (12%) a legnagyobb vertikális területek” – írták az elemzők.

A Twitter részvényekkel kapcsolatban az elemzők kifejtették, hogy az átlagos Twitter-hirdető a csoporthoz képest inkább a telekommunikáció/tech és kevésbé a kiskereskedelem/éttermek felé hajlik. Mindazonáltal „még mindig látnak lehetőséget a PINS számára, hogy részesedést szerezzen”.

„A kiadásokkal súlyozott alapon a kiskereskedelem a legnagyobb vertikum a hirdetők számára, akik a Twitterről húznak el kiadásokat. Ráadásul a Twitter inkább a márka felé hajlik (~80%), ami pozitívum a PINS / SNAP számára a META-hoz képest. A PINS a márkabiztonság szempontjából is a „legbiztonságosabb” platformot kínálja” – tették hozzá.

A Pinterest részvényei a pénteken eddig 1% -kal csökkentek.

Forrás: investing.com