A Levi Strauss & Co bevétele a május 29-én zárult negyedévben 15 százalékkal, 1,47 milliárd dollárra nőtt az egy évvel korábbi 1,28 milliárd dollárról, részben annak a hatására, hogy sikerült árat emelnie.

A cég online értékesítése ennél is nagyobb mértékben, 20 százalékkal bővült. Elemzők némileg kisebb, 1,43 milliárd dolláros bevételre számítottak – ismertette a távirati iroda. A Levi’s a negyedéves adózott eredménye 23 százalékkal, 49,7 millió dollárra csökkent az egy évvel korábbi 65 millió dollárról. Részvényarányosan a profit 16 centről 12 centes mérséklődött. Az egyszeri tételek nélküli részvényarányos eredmény 29 cent lett, nagyobb a piac által várt 23 centnél. A társaság megerősítette azt a várakozását, hogy a folyó pénzügyi évben 11-13 százalékkal 6,4-6,5 milliárd dollárra nő a bevétele, az egyszeri tételek nélküli részvényarányos nyeresége 1,50-1,56 dollár lesz.