A vártnál nagyobb lett a Facebook nyeresége és bevétele a második negyedévben.

A cég azt közölte, hogy a június végével záródott három hónapban az adózott eredménye 56 százalékkal, 10,394 milliárd dollárra, részvényenként 3,61 dollárra nőtt az egy évvel korábbi 5,178 milliárd dollárról, részvényarányosan 1,8 dollárról.

A bevétel 18,7 milliárd dollárról 29,1 milliárd dollárra ugrott, ezen belül a reklámbevétel 56 százalékkal, 28,58 milliárd
dollárra emelkedett.

Elemzők kisebb, 3,04 dollár részvényarányos profitra és szerényebb, 27,85 milliárd dollár bevételre számítottak – ismertette a távirati iroda.

A Facebook közösségi hálózatba havonta legalább egyszer belépők száma június végén 2,9 milliárd volt, az egy évvel korábbihoz képest 7 százalékkal több.

A negyedévben napi átlagban használók száma ugyancsak 7százalékkal, 1,91 milliárdra emelkedett.