luxuscikk-gyártója, az LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA 28 százalékkal, 56,5 milliárd euróra növelte bevételét az idei első háromnegyed évben az előző év azonos időszakához képest.

A világ legnagyobb luxuscikk-gyártója, az LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA 28 százalékkal, 56,5 milliárd euróra növelte bevételét az idei első háromnegyed évben az előző év azonos időszakához képest. A cég összes üzleti szegmensében bővültek az eladások.
Az LVMH szerdán ismertetett közleménye szerint a szeptember végével záródott kilenc hónapban 20 százalék volt az organikus (vállalati akvizíciós hatásoktól megtisztított) árbevétel-növekedés. A divíziók közül a divat- és bőráru mutatta a legjelentősebb árbevétel növekedést, 31 százalékosat. Az illatszerek és kozmetikumok értékesítése 19 százalékkal, az alkoholos italok értékesítése 23 százalékkal, az órák és ékszerek értékesítése ugyancsak 23 százalékkal bővült. A sajtóközlemény szerint a cég bevételei Európában, az Egyesült Államokban és Japánban jelentősen nőttek az év eleje óta a helyi fogyasztók erőteljes keresletének, illetve a nemzetközi turizmus élénkülésének hatására. Ázsiában lassabb a bevételnövekedés üteme idén, bár a harmadik negyedévben javult a helyzet a karanténkorlátozások enyhítése következtében.