A következő negyedévben a magyarországi munkáltatók 30 százaléka jelezte, hogy a munkaerő-állományának növelésére törekszik, miközben csökkentést 17 százalékuk tervez – derül ki a ManpowerGroup kedden közzétett munkaerőpiaci előrejelzéséből.
A hét első kereskedési napján tovább folytatódott a vérengzés a tengerentúli börzéken, az S&P 500 hivatalosan is medvepiacba bukott, a Dow Jones Ipari Átlag több mint 800 pontos esést szenvedett el.
A kedvezőtlen gazdasági környezetben a Mediaworks tovább optimalizálja működését, ennek egyik lépéseként a társaság kihasználatlan nyomdai kapacitásait leépíti, és öt nyomdájából a két legkevésbé korszerűt: Veszprémben és Debrecenben bezárja – közölte a Mediaworks Hungary Zrt. hétfőn az MTI-vel.
Új névről és fő tevékenységről, valamint több más fontos változásról döntöttek az EHEP Nyrt. részvényesei a társaság hétfői rendkívüli közgyűlésén, a vállalat Amixa Holding Nyrt. néven a jövőben vagyonkezelőként folytatja tevékenységét.
A Google anyavállalata, az Alphabet felajánlotta, hogy a rivális reklámközvetítőknek lehetővé teszi a hirdetések elhelyezését a YouTube-on, hogy az EU trösztellenes vizsgálatának egy kulcsfontosságú részét kezelje, ami előkészítheti az utat az ügy bírság nélküli rendezésére – mondták az ügyet ismerő személyek.
A Tesla elbocsátotta szingapúri helyi vezetőjét, alig több mint egy héttel azután, hogy az elektromos autógyártó vezérigazgatója, Elon Musk globális létszámleépítésre figyelmeztetett.
A pénteki gyarapodást már a korai hétfői kereskedés során leadták.
Évről évre egyre több hazai társas vállalkozás lépi át az egy milliárd forintos éves árbevételi határt, de közülük is kiemelkednek a családi vállalkozások. Mára már minden ötödik „milliárdos” vállalkozás tagjai vagy ügyvezetői között családi kapcsolat azonosítható.
Inflációs nyomás, országspecifikus aggodalmak, rossz kinti hangulat – új mélypontra esett a forint.
Egyre népszerűbb az online biztosításkötés, bizonyos típusok esetében azonban sokan még most is ragaszkodnak a személyes interakcióhoz a tanácsadóval illetve az ügyintézővel – egyebek mellett ezt állapította meg a KMPG és az NRC kutatása. A válaszadó ügyfelek csaknem fele kötött már valamilyen biztosítást online, legalábbis ezt gondolja magáról akkor is, ha a kötés folyamatában a biztosító képviselője végig támogatta. Akárhogy is történt, a magukat online biztosítást kötőknek vallók rendkívül elégedettek a szolgáltatással, és szívesen kötnének újabb biztosítást „online”. Ez pedig lehetőség a biztosítóknak, amit érdemes kihasználni.