Az adidas 2,1 milliárd euróért megválik a Reeboktól
Az adidas 2,1 milliárd euróért eladja az amerikai testvérmárkáját, a Reebokot az Authentic Brands Groupnak.
Az adidas már korábban jelezte, hogy a vállalat vezetése a 2025-ig kitekintő stratégia kidolgozása során arra a megállapításra jutott, hogy „a Reebok és az adidas sokkal jobban ki tudja használni növekedési lehetőségeit, ha függetlenek egymástól”.
Az adidas az ügylet lezárása után jut az összeg nagyobbik feléhez, a többit „bizonyos feltételek teljesülésével” kapja meg.
A felek arra számítanak, hogy valamikor a jövő év első negyedében sikerül lezárni az ügyletet.
Az 1949 óta működő német cég 2006-ban vásárolta meg az amerikai Reebok márkát három másikkal együtt – Rockport, CCM Hockey, Greg Norman – amelyeken azonban már korábban túladott mintegy 400 millió
euróért.
Az Authentic Brands Group több mint 30 különböző márka fölött rendelkezik, mint például a Sports Illustrated, Brooks Brothers és a Nine West.