2025 január 15

Új időszámítás kezdődik a McDonald’s-nál

Új fejezetet nyitnak

Az „Experience of the Future”, azaz a „Jövő élménye” koncepció szerint működő éttermek kialakításával új fejezet kezdődik a márka hazai történetében. A vendégek számára a legfontosabb változást a digitális, önkiszolgáló rendelőfelületek (kioszkok) jelentik majd, ahol kényelmesen áttekinthetik a kínálatot, egyszerűen választhatnak a menüből, vagy akár megalkothatják a saját igényeiknek megfelelő szendvicset, sőt, akár a saját asztalukhoz is kérhetik azt.

[extracode type=”ad” id=”in_post_trendextra” data=”109″]

Igyekztek megfelelni az igényeknek
A McDonald’s 29 éve van jelen Magyarországon. Működése során mindig arra törekedett, hogy vendégei és munkatársai változó igényeinek figyelembevételével, azokat túlszárnyalva, innovációk sorával folyamatosan fejlessze az éttermek szolgáltatásait és működését.

[extracode type=”ad” id=”in_post”]

Belépnek a jövőbe

Az új éttermi koncepciót olyan előremutató igények és elvárások hívták életre, amelyek a jövő mekizés élményét építik, egyúttal modernizálják a McDonald’s márkát. A „Jövő Élménye” éttermekben a vendégek az igényüknek és elképzelésüknek leginkább megfelelő módon rendelhetik meg, fizethetik ki, kaphatják meg és fogyaszthatják el a termékeket.

A digitális technológia segítségével kényelmesen böngészhető termékválaszték, a rendelési lehetőségek bővülése, vagy az asztaloknál történő felszolgálás csupán néhány eleme a hazai McDonald’s-okban megvalósítandó kényelmesebb, személyre szabottabb éttermi élménynek.

A „Jövő Élménye” éttermi koncepció a vendégek számára számos újítást tartalmaz

– Digitális technológiával támogatott rendelési folyamat
– Fizetési lehetőség akár interneten, vagy mobiltelefonon keresztül
– Egyes termékek személyes igényre szabható összetétele
– Választhatóan asztalnál történő felszolgálás
– Megújuló családi szolgáltatások

Kényelmesebb lesz a rendelés

„Mindennél fontosabb számunkra, hogy teljesítsük, és amikor csak lehet, túl is szárnyaljuk vendégeink elvárásait.” – mondta a tervekről Horváth Ágnes a McDonald’s Magyarországi Étterem Hálózat Kft ügyvezető igazgatója.

„A közel 3 évtizedes magyarországi történetünkre építve egy még modernebb, a vendégeink igényeit még jobban és kényelmesebben kiszolgáló éttermi élmény megteremtése egyedülálló lehetőség arra, hogy tovább erősítsük a márkát és a jelenlétünket Magyarországon”.

 Az új koncepció bevezetését az éttermek több, mint felét üzemeltető helyi franchise partnerekkel közösen, hazai történetének eddigi legjelentősebb beruházásával tervezi megvalósítani a vállalat. Az idei év végére várhatóan már 5 étteremben a „Jövő McDonald’s Élményével” találkozhatnak majd a vendégek.