
Téves járatkésési üzenet borzolta a kedélyeket – Hibázott a Wizz Air?
Téves járatkésési értesítéseket küldött ki a Wizz Air technikai hiba miatt, ami több utasnál is riadalmat okozott. A légitársaság elnézést kért, és arra kérte az érintetteket, hogy ne vegyék figyelembe az üzenetet. A hivatalos információkat a weboldalon és az applikációban közlik.

Technikai hiba miatt küldött ki téves tájékoztató emailt a Wizz Air több utasának járatkésésről A cég elnézést kért a kellemetlenségért, és arra kér minden érintettet, hogy ne vegyék figyelembe a hibás értesítést – közölte a légitársaság hétfőn.
A diszkont légitársaság tájékoztatása szerint a technikai problémát gyorsan azonosították. A hibát követően azonnal megkezdték a tájékoztatást a valóban érintett utasok számára. „Azon utasokat, akik a napokban repülnek a Wizz Airrel, külön értesítjük a járataik státuszáról” – írta a társaság. Továbbá kiemelték, hogy az érintett utasok kiemelt figyelemmel kapnak pontos információkat.
A Wizz Air weboldalát ellenőrizzék az utasok utazás előtt
A félreértések elkerülése érdekében a Wizz Air minden utasának azt javasolja, hogy a legfrissebb és legmegbízhatóbb információkat a vállalat hivatalos weboldalán a „Flight status” menüpontban. Továbbá a Wizz Air applikációban is megtalálható az adott járatról szóló minden információ. Az applikációban a kiindulási és célállomás megadásával azonnal ellenőrizhető az aktuális járat állapota.
A légitársaság elnézést kért az esetleges kényelmetlenségekért, és hangsúlyozta, hogy minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy hasonló technikai hiba ne forduljon elő a jövőben.
Címlapkép forrása: Shutterstock
Jelen írás kizárólag tájékoztatási célt szolgál.
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Kapd meg a legújabb tőzsdei híreket, egyenesen az e-mail fiókodba.