
Terjeszkedik a médiafigyelő – Így jobban lát
A lépés erősíti a két vállalat között 2013 szeptembere óta fennálló stratégiai partnerséget.
Bacher János, a GfK Hungária ügyfélkapcsolati igazgatója elmondta, hogy a GfK Európa több országában is méri a televíziózási szokásokat műszeres panel módszerével. Tájékoztatása szerint a Genius Digital a világ élvonalába tartozó technológiát alkalmaz, amely azon alapul, hogy a digitális televíziózás terjedésével egyre nagyobb tömegben áll elő a digitális set-top-boxokból a szolgáltató felé visszaküldött információ (return-path-data), és ezek elemzése segít a nézői szokások jobb megismerésében.
A műszeres panelekből származó adatokhoz képest nagyságrendileg nagyobb adathalmaz hozzásegítheti a szolgáltatókat a fogyasztói igények jobb megismeréséhez, a hirdetőket pedig a hirdetések optimalizálásához – tájékoztatott az igazgató.