2025 május 19

Sosem volt még ilyen könnyű az internetes vásárlás

Express Fizetés

A One Touch szolgáltatással egyszerűbbé válik a fizetés folyamata. A PayPal felhasználóknak mostantól nem szükséges az egyes weboldalokon és applikációban történő vásárlás során minden alkalommal megadni a bankkártya információkat, vagy újra és újra begépelni a felhasználónevet és jelszót, ugyanis a bejelentkezés során a rendszer felkínálja az Express Fizetés lehetőségét.

Amennyiben a felhasználó élni szeretne a szolgáltatással a legközelebbi vásárláskor már egyetlen kattintással fizethet a kosárban elhelyezett árucikkért. Ettől kezdve tehát néhány pillanat alatt lehet fizetni a webáruházakban, akár asztali számítógép, akár mobil eszköz használatával.

A vásárlóknak a sebesség számít

A PayPal fokoztatosan vezeti be új szolgáltatását a világ piacain. A One Touch fizetési opció év elején 23 országban volt elérhető, jelenleg a mostani – közép-kelet európai, ázsiai, és közép-amerikai országokat érintő – bővítéssel összesen 143 piacon érhető el.

[extracode type=”ad” id=”in_post”]

A gyors globális terjeszkedést többek között a PayPal által használt keretrendszer újratervezése tette lehetővé, amelynek köszönhetően egyetlen nap alatt 100 új piacon volt képes bevezetni új szolgáltatását az ázsiai és csendes-óceáni térségben.

Alkalmazkodjon a vásárlók igényeihez

 A One Touch szolgáltatás nem csak a fogyasztók számára kínál új lehetőségeket. A megoldás segítségével mostantól minden e-kereskedelmi vállalkozás gyorsabbá és egyszerűbbé teheti vásárlói számára a fizetés folyamatát. Az Internet Retailer 500 listán szereplő legnagyobb amerikai e-kereskedelmi vállalatoknak (pl. Bed Bath & Beyond, Sur La Table) már több mint 50 százaléka kínálja fel a One Touch fizetési opciót vásárlóinak.

A vállalkozások számára a megoldás bevezetése nem igényel bonyolult rendszerfrissítéseket, az Express Fizetést kínáló PayPal partnerek vásárlói számára automatikusan megjelenik a One Touch opció.  

A One Touch szolgáltatás bevezetése óta bebizonyosodott, hogy a megoldás csökkenti a megszakított vásárlások számát, továbbá növeli az elkötelezetsséget és a konverziós rátát.