Növeli idei árbevételét a Szilas Food
Hozzátette: a fűszereket és fűszerkeverékeket, valamint sütőipari adalékanyagokat gyártó cég folyamatosan növelte árbevételét 2006 óta, amikor generációváltás történt a cég vezetésében. 2006-tól évente átlagosan mintegy 100 millió forintot fordítanak fejlesztésre. Ennek köszönhetően az 1,8 milliárd forintos akkori árbevételt növelték öt év alatt 2,6 milliárdra – mondta. Az ügyvezető igazgató kitért arra, hogy a cég működését jelentősen befolyásolja a közelmúltban elfogadott népegészségügyi termékdíj, amely növeli a termelési költségeket.
Emellett jelentős tényező még az import fűszerek beszerzése is, amelynek költsége a forint és a külföldi devizák árfolyammozgása miatt nehezen kiszámítható. Az ügyvezető abból az alkalomból nyilatkozott az MTI-nek, hogy a Coop-csoport által immár hetedik alkalommal megrendezett Coop-rali – amelyet csütörtökön és pénteken bonyolítanak le – Kistarcsáról a Szilas Food Kft. telephelyéről indul és pénteken este érkezik meg tíz magyar élelmiszeripari céget érintve Sárvárra. Ez idő alatt a 90 versenyautó valamivel több mint 460 kilométert tesz meg. A rali célja, hogy a Coop-csoport partnereit megismerjék a versenyzők, valamint a versenyzőket kísérő újságírók. A verseny csütörtökön 10 órakor indul.