
Nőtt a Germanwings budapesti utasszáma
A cég arra számít, hogy 2013-ban a Lufthansa leányvállalataként még inkább növekszik az utaslétszáma. A szóvivő közölte azt is, hogy 2013 márciusától új járatokat indít a légitársaság Budapestről Stuttgarton keresztüli átszállással Hamburgba, Brémába és Brüsszelbe. Andreas Engel elmondta, hogy új logó alatt jelenik meg a vállalat az idén júliustól, és ettől kezdve három csomagot ajánl Európa-szerte, köztük a magyar utasok számára is. Kifejtette: bevezetik a best, a smart és a basic csomagokat. A basic-csomag a tradicionális, extrákat nem nyújtó diszkont légitársasági megoldást jelenti, a smart-csomaggal az utas megvásárol néhány szolgáltatást, a best-csomag pedig a legmagasabb igények kielégítését szolgálja majd. A Germanwings szóvivője kiemelte, hogy utasaik repülésük során a jövőben Lufthansa-pontokat is gyűjthetnek.